مطالب طنز(پسر و دختر)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

دختر: دوست دختر جدیدت خوشگله؟(از من خوشگل تره؟)


پسر: آره.(اما تو هنوز زیباترینی برام)


دختر: شنیدم دختر شوخ طبعیه..(درست اون چیزی که من نبودم)


پسر: آره همینطوره( اما در مقایسه با تو هیچی نیست)


دختر: خب امیدوارم شما باهم بمونید(اتفاقی که برای ما رخ نداد)


پسر: منم برای تو آرزوی خوشبختی دارم(چرا این پایان رابطه ما شد؟؟)


دختر: خب من دیگه باید برم( قبل از اینکه گریم بگیره)


پسر: آره منم همینطور(امیدوارم گریه نکنی)


دختر: خدافظ (دوستت دارم دلم برات تنگ میشه)


پسر: خدافظ (هیچ وقت عشقت از قلبم بیرون نمیره)



نظرات شما عزیزان:

ليدي محدثه
ساعت12:40---23 مرداد 1392
آخي چه مفهومش قشنگه
پاسخ:اوهوم!


lovely girl
ساعت14:59---19 مرداد 1392
قشنگه
پاسخ:ممنووون


mohamad gameover
ساعت18:41---18 مرداد 1392
vagheii ama maskhare :l

Miss Blair
ساعت11:24---15 مرداد 1392
salam merc ke behem sar zadi
vase man ke hamishe ye tarafe boode faghat man narahat boodam oonam ba dus dokhtaresh hal mikarde
linket kardam link kon mano


sherlock
ساعت12:20---14 مرداد 1392
salam
mc az hozoret
shoma ham link shodid
khoshhal misham baz ham be man sar bezani


sherlock
ساعت20:05---13 مرداد 1392
سلام ... وبلاگ خوب با مطالب باحالی داری.... من هم یه وبلاگ دارم .... خوشحال می شم به من هم سری بزنی تا اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم ....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ یک شنبه 13 مرداد 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ